Komentarze: 0
Prace biurowe nie raz wiążą się z koniecznością wykorzystania różnego oprogramowania. Przykładem może być program do tworzenia dokumentów, posiadający istotne funkcje jak kontrola błędów, czy automatyczne uzupełnianie dokumentów. Program do tworzenia dokumentów wchodzi w skład tak zwanego pakietu biurowego będącego elementarną sprawą w każdym przedsiębiorstwie.
Pakiet biurowy- arkusz kalkulacyjny
1. Poszczególne składowe pakietu biurowego to arkusz kalkulacyjny, który pozwala na przedstawienie danych w postaci liczbowej i tekstowej.
2. Co ciekawe arkusz kalkulacyjny również może posiadać opcję jaką jest automatyczne uzupełnienie dokumentów.
3. Arkusze sprawdzają się w księgowości, a także można na nich wykonywać bardzo złożone obliczenia matematyczne. Pomocna jest również wizualizacja danych w postaci wykresów.
Edytor tekstu
Edytor tekstu, czyli program do przygotowania dokumentacji pozwala na tworzenie plików zawierających zarówno tekst, ale także tabele, zdjęcia i inne dane. Wygodne jest także automatyczne uzupełnianie dokumentów. Edytor tekstu powinien być funkcjonalny. Niezbędne jest sprawdzanie pisowni, jak również podawanie ilości znaków w dokumencie. Dla jeszcze większej przydatności program biurowy łączy się z innymi narzędziami.
Link: Documento